Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 października 2016

1. Post powitalny



Cześć!
 Mam na imię Martyna i wczoraj minął rok, od kiedy interesuję się lalkami Pullip. Swoją pierwszą lalkę, Nelly - Pullip Nanette zamówiłam dopiero w sierpniu tego roku, a przyszła do mnie 1 września - wtedy też więc są jej urodziny. Lubię robić jej zdjęcia i wymyślać historyjki - więc posty będę dodawać często. Odwiedźcie koniecznie bloga mojej przyjaciółki Hani i podziwiajcie jej Melu :) Tymczasem ja żegnam się z wami - Do następnego postu!


5 komentarzy:

  1. Witaj kochana w lalkosferze!
    Mam nadzieję, że spodoba Ci się blogowanie :).
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Już daaawno miałam założyć bloga, ale... Nie było kiedy xD Również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Witoj u nas :)
    Spodoba ci się tutaj to jest magiczne miejsce ♥
    a twoja Pullip jest słodka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna fotka - ale pełna
    uczuć i słodyczy! witaj!

    OdpowiedzUsuń