Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 października 2016

2. Wizyta

Cześć!
Dzisiaj przyszła do mnie Hania wraz ze swoją pullip, Melu. *Nie, nie ma Nelly. Dowiecie się w następnym poście*. Zdjęć było bardzo dużo, równie dużo nadających się na publikację, ale... Musiałam coś schrzanić i tak oto większość zdjęć... zniknęło. Ups. Ale kilka ładnych się zachowało, więc uznałam, że wstawię. Na niektórych zdjęciach Melu ma alpakowego wiga, który należy do Nelly *Wytłumaczę się z tego xD*. Ogólnie to pozdrawiam jej właścicielkę. I zapraszam na zdjęcia.
Nie bijcie za to zdjęcie :D Musiałam je dodać...
Dzięki za uwagę. Do napisania.

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Ja tam wiem, dlaczego Nelly nie ma, i ubłaganie czekam, aż wróci...
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ Musiałam je podratować filtrami... :( Cicho, bo się wyda :( Też pozdrawiam, Paulinko xD ^^

      Usuń
  2. fotki są boskie , i nie będę ciebie biła za zdjęcie :)
    Robisz piękne zdjęcia . Moja Hatsune i Alex chciałyby taką przyjaciółkę . No nie będę mówiła , że nie mają bo mają od naszego koffanego Usiolka czyli Paulinki ^.^
    pozdrawian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 dobrze, że mnie nie będziesz biła. Twoje lalki są cudowne, też chciałabym więcej lalkowych przyjaciół dla Nelly, no ale niestety. :( Też pozdrawiam ^^

      Usuń
  3. pullipki mogłabym gaaarściaaamiii!!!
    Twoja cudna nawet stojąc na głowie :)

    OdpowiedzUsuń