Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 listopada 2016

6. Spotkanie

Cześć!
Dzisiaj przyszła do mnie Hania, nasze lalki się poznały i tak oto powstała krótka historyjka. Wyszłyśmy na dwór, bo nie padało, ale było tak okropnie zimno, że gdy wróciłyśmy do domu, dziwne było, że jeszcze żyjemy... Historyjka też jest trochę dziwna, ale zróbcie coś lepszego w taką pogodę :(
*Zdjęcie na miniaturkę*

Martyna i Hania wyszły na dwór. Następnie położyły lalki na kocu.
*Właścicielki sobie poszły*
*znaczące spojrzenie*
Melu: Kim ty jesteś?!
Nelly: Jestem Nelly. 
Melu: A ja jestem Me...lu... Gdzie idziesz?
Nelly: Rozejrzę się, czy gdzieś tu nie ma Hani i Martyny...
Ale no...
Chyba ich nie widzę...
Melu, one nas zostawiły!
Melu: A co, jeśli...
Już nie wrócą?
Nelly: Sama nie wiem...
Melu: Jest strasznie zimno, zaraz tu zamarzniemy!
Nelly: No właśnie... 
Ale...One już po nas idą, prawda?
Melu...?
Melu: Nie wydaje mi się...
Nelly: Ech...
To niech chociaż kocyk przyniosą! Albo coś na nogi!
Właściwie to dlaczego nie dały nam nic na nogi?
Melu: Pewnie to przyśpiesza proces śmierci...
Nelly: Może się przytulimy, będzie cieplej?
Melu: No dobra...
Nelly: No to cho...
Nelly: Cześć, ty chyba nie jesteś Melu. Może jesteś jakąś jej przyjaciółką? W każdym razie ciepła z ciebie osoba. Wyglądasz jak ręka. Jak masz na imię?
Melu: Boże! Czy to jakieś porwanie?!
Nelly: Więc ręka nie jest twoją przyjaciółką?
*Chwilę później...*
Więc tak oto zakończyło się porwanie obu lalek. Zasnęły sobie zmarznięte.
***
Oprócz tego mam kilka innych zdjęć, oczywiście parapetowych.
Ale się porobiło - dwa posty jednego dnia :D! W każdym razie do napisania, dzięki za uwagę. ^-^

9 komentarzy:

  1. Piękne te wasze dziewczyny *^*. Awww!
    I historyjka - jest bardzo fajna :D. Podoba mi się ;D.
    Aż zadam pytanie - macie zamiar pojechać kiedyś na jakiegoś meeta? Chętnie bym się wtedy stawiła ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Może byśmy kiedyś pojechały, może... xD

      Usuń
  2. Obserwuje!
    Skoro i tak wysłałaś Nelly na repaint to po co było kupować tak drogi model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było planowane, miałam mały wypadek... No i tak się makijaż uszkodził, ech.

      Usuń
    2. Ojej współczuję :(
      Ale mimo to Nelly jest cudownaa!
      Ja jakoś nadal nie doczekałam się pullip.
      Jej makijaż przypomina mi pullip dahlię cinderellę jest taki świeży i te czarne powieki są świetne!

      Usuń
  3. Fajny pomysł, a Nelly taka słodziaśna. I ładnie wasze lalki razem wyglądają.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy duet - i świetnie ubrany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta Nelly. Widziałam ją na olx,zanim została kupiona. Te twoje zdjęcia są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń