Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 października 2016

3. Room Tour

Cześć!
Dzisiaj się jeszcze nie dowiecie, co z Nelly.
Lubię trzymać w niepewności ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak sobie pomyślałam, że pokażę wam jej dwa pokoje. Niektóre mebelki robiłam sama :-)
1. Sypialnia.
Nelly ma duże, różowe łóżko. Jest zaścielone zwyczajnym materiałem.
Zawsze towarzyszy jej pluszowy misiek.
Puszki (tak to nazywam) służą jej jako poduszki (ale rym... xD).
Pod łóżkiem jest jej stockowy strój i wianek.
Jako dywan służy jej mięciutki sweterek.
Obok, na małym krzesełku siedzi sobie Puszek Nelly.
Jeśli chodzi o szafkę - stoi na niej sówka i muszelka z Grecji, a także mały jednorożec.
Za szafką trzymam kartę i stojak *kapcie w tle jako bonus*
2. Salon.Na stole, który zrobiłam z pudełka po jajkach stoi słonik i kucyki, a także przepiękny rysunek Melu.
Tu również sweterek jest dywanem.
Na wiklinowym fotelu siedzi różowy piesek. Fotel zrobiłam sama z koszyczka B)
W szafie (i na niej) znajduje się dużo rzeczy: Notesik i kartki,
kredki, które *szok miesiąca* nawet rysują
i tradycyjnie - kucyk.
Na półeczce stoją sobie buciki, w szufladach są ubranka.
A w ostatniej - łapki i akcesoria.
Macie jeszcze zdjęcie kucyka w bonusie.
To na tyle!
Dzięki za uwagę! ^-^
Do napisania ♡

14 komentarzy:

  1. Omójjeżu, jaki piękny pokoik!
    Ile bucików ma twoja Nelly! Marzę o pullipce ;)
    Kucyki świetne, pomysł też! A puszki-poduszki - chciałabym mieć takie w swoim pokoju ;)
    Misiaczek, i sweterki w roli dywaników - świetny pomysł! Moja Norcia ma pokoik na parapecie, polecam ;) Wcześniej miała na półce, ale półka była za niska.
    Pozdrawiam!
    PS. Proszę Cię o dodanie gadżetu ,,obserwatorzy" - będę wiedziała, kiedy kolejne twoje posty! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ Pokój Norci też jest cudny :) Sama zazdroszczę Nelly... xD Postaram się jutro dodać ;3

      Usuń
  2. Wszędzie widzę pokoiki... Aż chyba zacznę klikać i zrobię własne D:.
    Ten pokoik jest piękny, też bym w takim spała ^^.
    Ach, ta Nelly... Ma taką cudowną właścicielkę, która jej pokoiki robi i o nią dba, aż chyba inne panny jej zazdroszczą :* (z pewnością moje, ja tam nie wiem co one robią jak mnie nie ma).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki. Wiedz, że sama bym w takim spała. No ale jestem w skali 1:1, a nie 1:6, niestety.

      Usuń
  3. Witaj, widzę, że mamy podobny wygląd ;)
    Fajne pokoiki, strasznie przytulne :) I bardzo podobają mi się akcesoria. A Twoja laleczka jest prześliczna. Choć nie w stylu mojej kolekcji to jednak bardzo podobają mi się lalki ze szklanymi oczami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokoik jest SWEET . Kochana urządziłaś ten mini pokoik BOSKO !!!!! Twoja Pullip będzie zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. zauroczona jestem łagodną jasnością
    obydwu pokoików - zaś komoda z sercami
    jako uchwyty na szufladach - wprost do
    schrupania!!!

    puszek na mini krzesełku rozbawił mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć! Cudooo! =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  7. 49 yr old Executive Secretary Modestia Josey, hailing from Cottam enjoys watching movies like Planet Terror and Fashion. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a 3500. strony

    OdpowiedzUsuń
  8. 36 year-old Administrative Officer Fonz Doppler, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like "Awakening, The" and Amateur radio. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Fox. odwiedzana strona

    OdpowiedzUsuń